czwartek, 13 grudnia 2012

Smoothie mango z bananem na II śniadanie

Mango jest bardzo zdrowe, posiada dużo witamin a w szczególności posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwwirusowe, przeciwbólowe oraz zapobiega powstawaniu mażdżycy. W związku z tym jedźmy mango jak najczęściej :) Dzisiaj proponuje gęste smoothie na bazie mango i banana.

Składniki (dla 1 osoby):
- 1/2 mango
- 1/2 banana
- 100g jogurtu naturalnego




Sposób przygotowania:
Mango obieramy, obkrajamy pestkę i połowę miąższu kroimy w kostkę.
Pół banana w mniejszych kawałkach wrzucamy do blendera razem z mango i jogurtem naturalnym.
Miksujemy. Możemy dodać listki mięty.
Smak jest cudowny :)

3 komentarze:

  1. mango zwykle zjadam bez dodatków, bo jest takie pyszne, ale takie drugie śniadanie to ja też chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite to śniadanko, chyba jutro sobie zrobie takie same, dziekuje za natchnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam:) Śniadanko bardzo sycące :)

    OdpowiedzUsuń