wtorek, 14 sierpnia 2012

Kokosanki

Nie mogłam zostawić mojego męża bez ciasteczka do kawy podczas dnia wolnego od pracy. Zostały mi dwie napoczęte paczki wiórków kokosowych, więc postanowiłam, że  upiekę kokosanki. Istnieje wiele przepisów na te ciastka. Ja znam chyba najprostszy  :) Mimo to polecam bo są przepyszne - chrupiące na zewnątrz i mięciutkie w środku.

Składniki:
- 300g wiórków kokosowych
- 3/4 szklanki cukru pudru
- 2 jajka




Sposób przygotowania:

Białka ubijamy na sztywną pianę. Następnie dodajemy cukier puder i żółtka. Dalej ubijamy. Na koniec dodajemy wiórki kokosowe. Formujemy kuleczki i układamy na blaszce pokrytej papierem do pieczenia. Pieczemy w 170 st. ok. 15 minut, bez termoobiegu. 

5 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że będzie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam według przepisu , są bardzo dobre , nie trzeba za wiele składników .
    POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  3. powinno być dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wyglądają :-) ile kokosanek wychodzi z tego przepisu???

    OdpowiedzUsuń